torsdag 1. oktober 2009

Hjemme igjen!!!


Jepp, nå er Gjertsen-gjengen hjemme igjen. Litt digg å komme hjem etter mange dager på hytta også. Men fy fabian så sinnsykt kaldt det er her. Vi vurderer å fyre opp sentralfyren og det må i tilfelle være første året vi gjør det så tidlig! :(

Ellers så har jeg vært en tur innom mamma og mor og fått med meg den største planta ever! En slik skikkelig gammel "penge-plante" som jeg virkelig må klare å ta godt vare på. Trodde jeg skulle få en liten avlegger av mor jeg, og ende opp med en dritsvær plangte liksom!!! Men den er kul da. Tina må nok hjelpe meg litt i ny og ne så jeg husker å vanne den. :)

5 kommentarer:

  1. *note to self*

    husk å vanne
    husk å vanne
    husk å vanne
    husk å vanne
    husk å vanne
    husk å vanne
    husk å vanne
    husk å vanne
    husk å vanne
    husk å vanne
    husk å lanne
    rusk å vanne
    rusk på panne
    pjusk på landet




    skal gjøre så gode jeg kan jeg :))

    L O V E !!

    SvarSlett
  2. Husker du å vanne the monet plænt?

    SvarSlett
  3. Husk å vanne pengeplanta di! Ellers blir det pengetørke!! :0

    SvarSlett
  4. Fjasan. Godt du minna meg på det. Holdt på glemme hele pengeplanta jeg nå. :)

    SvarSlett