tirsdag 21. juli 2009

blæh



Ja. litt sånn har jeg det i dag. Blæh.
Det er regn regn og atter regn og jeg blir rimelig tiltaksløs av dette været.
Jeg vil sola meg og nyte late sommerdager i ferien. Ikke sitte inn på hytta og være sur og råtne.
Bellmann har det som plommen i egget. Her er det masse soffaer og ligge i og mange som gidder å kose hele dagen. Tassen er litt sur og gretten, fordi pappan hans ikke er her. Han er også sur for at han ikke har fått lov til å bade i dag, men jeg orket ikke 40 kg våt hund her inne i dag.

Vi får håpe det blir likar i morgen.
Jeg savner kjærsten min.

6 kommentarer:

  1. Ville bare sende deg en stoooooooooor klem jeg! <3 <3

    SvarSlett
  2. Venter på mer..... føler og følger jeg... men det er bare reprise her jo <3

    SvarSlett
  3. Kan jo gi deg en klem i sammen slengen da! :))

    SvarSlett
  4. Je je... venter jeg. Og klemmer litt <3

    SvarSlett